جامع ترین راهنما برای خرید گوشی سامسونگ a50

جدیدترین گوشی میان رده کمپانی سامسونگ، گوشی A50s است که در آگوست 2019 رونمایی و سپس معرفی گردید. سامسونگ در چند سال اخیر، با ارائه گوشی‌های اسمارت ‌فون ‌میان ‌رده موفق شده سهم بالایی از بازار گوشی‌های هوشمند را به خود اختصاص دهد. تلفن‌های هوشمند سری A شرکت سامسونگ در دسته بندی محصولات میان رده قرار گرفته‌اند که از قیمت مناسبی نیر برخوردار هستند. شرکت سامسونگ در طراحی و ساخت این محصولات از جدیدترین تکنولوژی‌ها و فناوری‎های روز دنیا استفاده نموده تا محصولات میان رده‌ای با کیفیت بالا و خوش ساخت تولید نماید. قبل از خرید گوشی سامسونگ a50 این مقاله را بخوانید.

گوشی A50s ورژن جدیدتر گلکسی A50 است که در این نسخه ایرادات نسخه قبل بهبود یافته و بهتر شده است. این گوشی موبایل با جدیدترین فناوری‌های روز ساخته شده و با رم 6 گیگابایتی در بازار موجود است. در این مطلب قصد داریم به بررسی تخصصی گوشی سامسونگ A50s و نقاط ضعف و قوت آن بپردازیم؛ پس با ما همراه باشید.

خرید گوشی a50

دقت در طراحی و ظاهر زیبا قبل از خرید گوشی سامسونگ a50

گوشی‎های سری A کمپانی سامسونگ به دلیل برخورداری از صفحه نمایش بزرگ و باکیفیت، قاب‎ فلزی و ویژگی ضد آب بودن مشهور هستنند. ولی گوشی A50sفاقد ویژگی ضد آب و گرد و خاک است.

در گوشی موبایل Galaxy A50s تغییراتی در طراحی بدنه و دوربین این گوشی به چشم می خورد. در این محصول حاشیه تا حد ممکن کاهش یافته است. لبه‎های گلکسی A50 به طور کاملا گرد طراحی شده و به علت U شکل بودن قسمت بالای نمایشگر، به آن Infinty-U گفته می‌شود.

از نظر شکل ظاهری زیبا و مدرن است و دارای صفحه نمایش 6.4 اینچ با رزولوشن FullHD+ با تکیه بر فناوری سوپر آمولد می‌باشد. در اصل در این صفحه ‌نمایش، هر اینچ 403 پیکسل را نشان می‌دهد که این عدد نمایش دهنده وضوح و کیفیت بالای تصاویر است.

ظرافت بدنه و ضخامت 7.7 میلی‎متر این گوشی موبایل باعث شده که این گوشی خوش دست باشد و به راحتی میان در دستان شما قرار بگیرد. ورودی هدفون 3.5 میلی‎متر و درگاه پورت USB-C در قسمت پایین گوشی گلکسی A50s، قرار دارد.

قاب پشتی این گوشی موبایل از جنس پلاستیک ساخته شده و قاب جلویی آن با شیشه پوشیده شده که این موضوع به زیبایی و جلوه ظاهری آن کمک کرده است. این گوشی موبایل به دلیل تنوع رنگی مناسب، فروش بسیار خوبی داشته و در چهار رنگ سفید، آبی، مشکی و مرجانی به بازار عرضه شده است.

خرید گوشی سامسونگ a50

دوربین گوشی یکی از نکات قبل از خرید گوشی سامسونگ a50

در قسمت پشتی گلکسی A50s دوربین سه گانه با رزولوشن‌های 48، 8 و 5 مگاپیکسل به چشم می‌خورد. دوربین اصلی A50s از سنسور 48 مگاپیکسلی برخوردار است و از نوع عریض (Wide) می‌باشد. در کنار این دوربین اصلی دو سنسور 8 و 5 مگاپیکسلی دیگر نیز تعبیه شده است. دوربین دوم این دستگاه به لنز اولتراواید و دریچه دیافراگم f/2.2 مجهز است. کاربرد دوربین سوم نیز سنجش عمق تصاویر می‌باشد.

با کیفیت بودن دوربین سلفی یکی از مهمترین معیارها قبل از خرید گوشی سامسونگ a50 می‌باشد. دوربین سلفی این گوشی موبایل 32 مگاپیکسل می‌باشد که در قاب جلویی این گوشی تعبیه شده است. کیفیت این دوربین سلفی برای ثبت تصاویر با کیفیت مناسب است و شما عزیزان می‌توانید با خیال آسوده و راحت عکس‌های با کیفیتی بگیرید. تصاویر گرفته شده توسط این گوشی موبایل از کیفیت بسیار بالایی برای اشتراک گذاری در شبکه‌های اجتماعی بهره‌مند است.

از دیگر قابلیت‌های دوربین گوشی سامسونگ A50s می‌توان به قابلیت تشخیص چهره، قابلیت عکاسی پانوراما، ثبت موقعیت جغرافیایی عکس‌ها و فیلم‌ها، قابلیت فوکوس با اشاره روی سوژه، و قابلیت عکاسی HDR اشاره داشت.

دوربین گوشی A50

 

بیشتر بخوانید: تمامی نکات خرید آیفون دست دوم

 

سخت افزار و نرم افزار گوشی موبایل سامسونگ A50s

در گوشی موبایل Galaxy A50s از تراشه قدرتمند اگزینوس (9611 Exynos) استفاده شده که جزو تراشه‌های 10 نانومتری کمپانی سامسونگ است که همراه با 6 گیگابایت رم بخش سخت‌افزار این گوشی موبایل را تشکیل داده است. رم 6 گیگا بایتی تعبیه شده در این گوشی موبایل به راحتی می‌تواند نیازهای روزانه شما عزیزان را فراهم نماید.

خوب است بدانید که این تراشه از قدرتمندترین تراشه‌های موجود در بازار است که برای انجام بازی‌های سنگین و باز کردن چندین برنامه به صورت همزمان بسیار خوب و با سرعت بالا عمل می‌کند.

از دیگر مشخصات سخت‌افزاری این گوشی می‌توان به بلوتوث نسخه‌ی 5، پشتیبانی از کارت ‌حافظه‌ تا حجم یک ترابایت، رادیو، امکان اتصال به شبکه‌ 4G و Wi-Fi 802.11 b/g/n اشاره نمود.

گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A50s در دو ظرفیت 64 و 128 گیگابایتی به بازار عرضه شده است. برای افزایش حافظه داخلی گوشی خود می‌توانید از کارت حافظه‌ جانبی یا میکرو اس دی استفاده نموده و میزان حافظه را تا یک ترابایت افزایش دهید.

گوشی A50s از نسخه 1.5 رابط کاربری One UI سامسونگ برخوردار است که بر اساس اندروید 9 ارتقا یافته است. رابط کاربری One UI سامسونگ دارای کاربری ساده و راحتی است و کاربران می‌توانند به سادگی با آن ارتباط برقرار کنند.

 

توجه به باتری قبل از خرید گوشی سامسونگ a50

ممکن است شما در روز بیشتر زمان خود را در خارج از خانه سپری کنید؛ پس نیاز است تا از گوشی موبایلی استفاده کنید که با استفاده شما از اپلیکیشن ها و اینترنت دوام بیاورد و با سرعت نیز شارژ شود.

گلکسی A50s از شارژ سریع سامسونگ با توان 15 وات پشتیبانی می‌کند و بطور کلی در مدت زمان تقریبی 2 ساعت شارژ آن انجام می‌شود.

از دیگر مشخصات گوشی سامسونگ A50s می‌توان به باتری4000 میلی ‌آمپر ساعت، درگاه USB Type-C، فناوری شارژ سریع 15 واتی و حسگر اثر انگشت اشاره کرد که در زیر قاب اصلی این گوشی موبایل قرار گرفته‌اند.

َa50

نقاط ضعف و قوت گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A50s

گوشی موبایل سامسونگ A50s برای افرادی که به دنبال گوشی مدرن و زیبا هستند، انتخاب مناسبی است. این گوشی از امکانات و ویژگی‌های بسیاری برخوردار است. همچنین برای خرید گوشی در کرج می ‌توانید با مراجعه به وب سایت ما به خرید آنلاین گوشی سامسونگ بپردازید. محصولات ما بهترین کیفیت در اختیار شما عزیزان قرار می گیرند.

در ادامه این مطلب قصد داریم به طور خلاصه به نقد و بررسی گوشی A50s بپردازیم و مهم‌ترین نقاط قوت و ضعف این گوشی موبایل را به‌طور خلاصه شرح دهیم.

نقاط قوت:

  • طراحی و ظاهر زیبا
  • نمایشگر روشن و خیره کننده
  • بستر نرم افزاری و سخت افزاری به روز
  • سرعت بالای شارژ باتری
  • دوربین اصلی سه گانه و دوربین سلفی با کیفیت بالا
  • قیمت بسیار مناسب و مقرون به‌صرفه
  • طراحی چشم نواز قاب پشتی
  • قابلیت اسکن انگشت از طریق صفحه نمایش
  • پردازنده، رم و حافظه داخلی خوب
  • رابط کاربری ساده و روان
  • برخورداری از امکانات و قابلیت‌های مناسب

نقاط ضعف:

  • نیازمند دقت زیاد در نگهداری و مراقبت از آن
  • بدنه پلاستیکی و حساس به خراشیدگی
  • کیفیت صدای نه چندان خوب اسپیکر
  • مقاوم نبودن در مقابل آب و گرد و خاک

 

سخن پایانی

با نقد و بررسی گوشی A50s و نکات قبل از خرید گوشی سامسونگ a50 به این نتیجه می‌رسیم که مواردی مانند دوربین با قابلیت ثبت تصاویر با کیفیت، صفحه نمایش AMOLED، حافظه با ظرفیت مناسب، باتری با سرعت شارژ بالا ویژگی‌هایی هستند که این گوشی موبایل از آن ها بهره‌مند می‌باشد. این گوشی موبایل تقریبا از تمام ویژگی‌های مورد انتظار کاربران از یک گوشی هوشمند برخوردار است. قیمت گوشی سامسونگ A50s نسبت به امکاناتی که در اختیار کاربران قرار می‌دهد، بسیار مناسب و مقرون به صرفه است.

کاربران گرامی می‌توانید با خرید گوشی در کرج و خرید اینترنتی گوشی سامسونگ از وب سایت فروشگاهی زانیا علاوه بر صرفه جویی در وقت و هزینه خود، محصول مورد نظر خود را با گارانتی اصلی و در کوتاه‌ترین زمان دریافت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟چت از طریق واتساپ