بهترین گوشی بازار در سال 2020 و راهنمای خرید ان

بهترین گوشی سامسونگ سری a

اگر چند سال پیش می‌خواستید گوشی موبایل حریداری کنید، می‌توانستید با مرجعه به مراکز فروش در عرض چند ساعت بهترین گوشی بازار را خریداری کنید. البته توجه داشته باشید که خرید گوشی موبایل با توجه به امکانات درخواستی و بوجه هر فرد متفاوت می‌باشد.

اما امروزه به دلیل پیشرفت و گسترش تکنولوژی، هر ماه تعداد گوشی‌های جدیدی توسط برندهای مختلف ساخته و به بازار عرضه می‌شوند. به بیان دیگر تنوع در بازار به حدی بالاست که خیلی سریع این گوشی‌های جدید جایگزین گوشی‌های قدیمی‌تر می‌شوند.در نتیجه بسیار دشوار است تا از بین این همه گوشی که در بازار وجود دارد بتوانیم گوشی دلخواه خود را خریداری کنیم. با راهنمای خرید بهترین گوشی بازار، قصد داریم بهترین‌ تلفن‌های همراه در رده‌های قیمتی مختلف را به شما عزیزان معرفی ‌کنیم تا بتوانید با توجه به بودجه خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

 معرفی بهترین گوشی جهان در سال 2020 در کلاس پرچمداران

برای معرفی بهترین گوشی جهان در سال 2020 قصد داریم ابتدا به بررسی گوشی‌های کلاس پرچمدار بپردازیم. افرادی که محصولات پرچم دار را انتخاب می‌کنند، افرادی هستند که بهترین و جدیدترین قابلیت‌ها و امکانات را مد نظر دارند و به قیمت گوشی موبایل اهمیتی نمی دهند. این افراد با توجه به تکنولوژی روز پیش می‌روند و بهترین‌های سال را خریداری می‌کنند. در واقع یکی از مهمترین دلیلی که افراد به سراغ  این نوع گوشی‌ها می‌روند، این است که دوربین این گوشی‌ها از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می‌باشد.

بر اساس نظرسنجی انجام شده گلکسی نوت ۲۰ اولترا ۵جی از بین ۱۳ گوشی موبایل، موفق گردید به عنوان بهترین گوشی‌ موبایل در سال ۲۰۲۰ در کلاس پرچمداران انتخاب شود. ضمن این که این گوشی موبایل بهترین گوشی ۲۰۲۰ سامسونگ در کلاس پرچمداران است. پس از آن گوشی وان پلاس ۸ پرو قرار دارد، این در حالی است که گوشی آیفون ۱۲ پرومکس در رتبه سوم قرار دارد. در رتبه چهارم بهترین گوشی جهان در سال 2020 هوآوی میت ۴۰ پرو (گوشی mate 40 pro) و بعد از آن گوشی پرچمدار شیائومی قرار دارد.

بهترین گوشی سامسونگ با قیمت مناسب

بهترین گوشی دنیا در کلاس میان‌رده‌ها در سال ۲۰۲۰

گوشی‌های پرچمدار علاوه بر قابلیت‌ها و امکانات بروز قیمت بالایی دارند و تنها افرادی سراغ این گوشی‌های موبایل می‌روند که از نظر هزینه مشکلی ندارند. اما برخی از افراد بودجه لازم برای خرید گوشی با کیفیت بالا را ندارند و سراغ گزینه های دیگری مانند انتخاب بهترین گوشی در کلاس میان‌رده‌ها هستند. در سال 2020 در کلاس میان رده گوشی‌های زیادی تولید و عرضه شد که در نظرسنجی انجام شده 14 گوشی توانستند جزو بهترین‌ها باشند. در این میان به ترتیب در رتبه اول گوشی شیائومی پوکو NFC x3، رتبه دوم گلکسی a51 سامسونگ، رتبه سوم ریلمی ۷ و در رتبه چهارم شیائومی نوت ۹ پرو مکس توانست عنوان بهترین گوشی بازار در کلاس میان‌رده‌ها در سال ۲۰۲۰ را به خود اختصاص دهند.

پس از رتبه چهارم محصولات برند سامسونگ و پس از آن برند شیائومی توانستند بازار را به خود اختصاص دهند و گوشی‌های خود را با کیفیت خود در دسترس افراد قرار دهند و رضایت آن‌ها را جلب نمایند.

 

 

بهترین گوشی تا 5 میلیون

بهترین گوشی دنیا در ۲۰۲۰ در کلاس فلگ شیپ کیلرها

شاید با کلاس فلگشیپ کیلر‌ها در گوشی موبایل آشنا نباشید، بهتر است بدانید که این رده در تلفن همراه از نظر قیمت، حد واسط بین گوشی‌های میان‌رده گران قیمت بازار و گوشی‌های پرچمدار قرار دارد و با توجه به قابلیت‌هایی که دارد، بهترین قیمت گوشی را به افرادی که می‌خواهند از قابلیت‌های پرچمدار در یک گوشی با قیمت مناسب‌تر استفاده کنند، رائه می‌دهد. به این کلاس گوشی، قاتلان پرچمدار نیز گفته می‌شود.

مطلبق با بررسی ها، نتایجی که به دست آمده نشان می‌دهد که گوشی موبایل وان پلاس ۸t توانسته بیشترین امتیاز را کسب کند. پس از آن گوشی s20 fe5G قرار دارد. در رده سوم گوشی شیائومی mi 10t pro قرار گرفته است و در جایگاه چهارم نیز آیفون ۱۲ مینی توانسته عنوان بهترین گوشی دنیا در سال ۲۰۲۰ در کلاس فلگ شیپ کیلرها را به خود اختصاص دهد.

در این نظرسنجی از بین ۹ گوشی انجام گرفته وان پلاس ۸t بیشترین امتیاز را به دست آورده است. بعد از آن گوشی s20 fe5G قرار گرفته که چندی می‌شود که از معرفی آن می‌گذرد. شیائومی mi 10t pro هم بعد از این دو مدل قرار می‌گیرد. آیفون ۱۲ مینی هم در جایگاه چهارم بهترین گوشی‌های سال ۲۰۲۰ قرار می‌گیرد.

بهترین گوشی بازار در ۲۰۲۰ از نظر عملکرد گیم یا بازی

در سال 2020 گوشی‌های گیمینگ بسیاری تولید و روانه بازار شدند، ولی یکی از بهترین و قدرتمند‌ترین مدل‌های ابن نوع از گوشی‌ها، گوشی راگ فون ۳ می‌باشد که از قابلیت‌های خاص و ویژه ای برخوردار است. این گوشی بسیار قدرتمند است و برای بازی های موبایلی بسیار عالی عمل کرده است. ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که چه ویژگی‌هایی در انتخاب بهترین گوشی گیمینگ اهمیت دارد؟ پاسخ این است که عواملی مانند تراشه، گرافیک بالا، صفحه نمایش، باتری قدرتمند و قابلیت‌های ارتباطی فراوان فاکتورهایی هستند که در انتخاب این گوشی‌ها تاثیر گذارند.

بر اساس تحقیقات و نظرسنجی های انجام شده بهترین گوشی بازار در ۲۰۲۰ از نظر عملکرد گیم یا بازی، در ابتدا گوشی راگ فون ۳  و پس از آن گوشی بلک شارک ۳ پرو می‌باشند.

بهترین گوشی جهان 2020

بهترین گوشی سامسونگ با قیمت مناسب

همانطور که می‌دانید برند سامسونگ بسیار محبوب است و بیشتر بازار موبایل را به خود اختصاص داده است. تمامی، تولیدات این برند در سه رده پایین‌رده، میان‌رده و همچین پرچمدار به بازار عرضه می‌شود. با توجه به این سه کلاس در نظر گرفته شده برای محصولات سامسونگ، قیمت این گوشی‌های موبایل با یکدیگر متفاوت است. هر یک از این رده‌ها محصولات متنوعی دارند و با توجه به هر بودجه‌ای می‌توانید گوشی موبایل دلخواه خود را خریداری کنید. شاید در بازار به دنبال بهترین گوشی سامسونگ با قیمت مناسب باشید. می‌توانید بودجه و امکانات مورد نظر را در نظر گرفته و به پرس و جو در خصوص مورد دلخواه خود بپردازید.

بهترین گوشی بازار

خرید بهترین گوشی تا 5 میلیون

در ادامه این مطلب به معرفی تا قیمت 5 میلیون تومان در بهمن ماه سال 99 می‌پردازیم. البته توجه داشته باشید که ممکن است قیمت‌ها دچار نوسان باشند.

هواوی وای 7 پی – دو سیم کارت

هواوی وای 7 پی (Huawei Y7p) قیمت ارزانی دارد و با رنگ‌های جذاب آبی و مشکی در بازار به فروش می‌رسد؛ این گوشی موبایل هوشمند از نرم‌افزارها و خدمات گوگل مانند پلی‌استور، گوگل مپ، جیمیل و دیگر موارد بهره‌مند نیست و کاربران در صورت تمایل به نصب این برنامه ها بایستی به هواوی اپ گالری یا دیگر روش ها اقدام کنند.

شیائومی ردمی نوت 8 – دو سیم کارت – 128 گیگابایت

شیائومی برند جدیدی است که در مدت زمان کمی توانسته بازار موبایل را به خود اختصاص داده و رضایت مشتریان را نیز جلب نماید. محصولات این برند از فناوری‌های  روز دنیا و قیمت مناسب برخوردار هستند و این اطمینان را به شما می‌دهد که با خرید این محصولات می‌توانید از جدیدترین تکنولوژی‌ها بهره‌مند شوید.

 

سامسونگ گلکسی آ 12 – 64 گیگابایت – دو سیم کارت

یکی از گوشی‌های مقرون به صرفه سری A سامسونگ گوشی Galaxy A12 سامسونگ می‌باشد که در نوامبر 2020 معرفی و به بازار عرضه شد. خوب است بدانید که محصولات برند سامسونگ اصولا به بهترین گوشی بازار شناخته می‌شوند. این گوشی موبایل خیلی سریع توانست نظر کاربران را به خود جلب نماید. علاوه بر آن از نظر اقتصادی بسیار مناسب است ضمن این که از قابلیت‌ها و ویژگی‌های خوبی نیز برخوردار می‌باشد.

هانر 9 ایکس لایت – 128 گیگابایت – دو سیم کارت

برند هانر یکی دیگر از محصولاتی است که در بازار ایران با قیمت مناسب به فروش می‌رسد. به عنوان یک گوشی هوشمند با قیمت مناسب و امکانات خوب، هانر 9 ایکس لایت می‌تواند گزینه مناسبی برای خرید باشد.

نتیجه گیری

برای خرید بهترین گوشی تا ۵ میلیون گزینه‌های زیادی وجود دارد که در این مطلب به چندتایی از آن‌ها اشاره شد. شما عزیزان می‌توانید از بین آن‌ها یکی را با توجه به میزان بودجه و امکانات مورد نظر خود خریداری کنید. تنها لازم است مشخصات و ویژگی‌های آن‌ها را بررسی و نسبت به خرید بهترین گوشی بازار اقدام کنید. مد نظر داشته باشید که قیمت ‌گوشی موبایل در بازار ثابت نیست و ممکن است نوسان داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟چت از طریق واتساپ