راهنمای خرید بهترین پاور بانک

در دنیای امروزی بدون وسایل ارتباطی مانند تلفن همراه، اینترنت، تلویزیون، کامپیوتر، رادیو، پاور بانک نمی‌توانید زندگی کنید. در واقع هر روز که علم تکنولوژی بیشتر پیشرفت می‌کند، استفاده از این لوازم هم ضروری تر به نظر می‌رسد. بهترین پاور بانک، ابزاری قدرتمند، پر انرژی هم مانند یک نیروگاه فشار برق به شکل سیار، عمل می‌نماید و بسیار هم پرکاربرد است. نام دیگر پاوربانک، شارژ همراه است و در اصل، نسلی از باتری‌های لیتیوم –یون قابل حمل می‌باشد. در این مطلب توجه شما عزیزان را به بررسی درباره راهنمای خرید بهترین پاور بانک جلب می‌نماییم. پس با ما همراه شوید.

پاور بانک چیست؟

سال‌ها پیش به دلیل این که گوشی‌های هوشمند، وارد بازار نشده بودند، بنابراین استفاده از گوشی‌های معمولی در بین مردم رواج داشت، طوری که اگر یک روز گوشی شارژ می‌شد تا چند روز دیگر نیاز به شارژ مجدد تلفن همراه نبود، اما با ورود گوشی‌های پیشرفته هوشمند، نیاز به وجود بهترین پاور بانک حتمی شد، چون شارژ 1 بار گوشی زیاد پاسخگوی نیاز فرد نبود. استفاده از شارژ پاور بانک، مشکل زود خالی شدن شارژ باتری گوشی همراه را تا حد بالایی حل نمود.

هر وسیله‌ای که به کمک پورت usb شارژ شود، را به کمک پاور بانک می‌توانید شارژ کنید. به عنوان مثال در نظر بگیرید که در مکانی هستید که به پریز برق دسترسی ندارید، از قبل هم پاور بانک را فول شارژ کردید، حالا وقت آن رسیده که از پاور بانک برای شارژ کردن موبایل و یا تبلت خود استفاده نماید و آن را شارژ کامل نمایید. پاور بانک یا شارژ همراه از طراحی، وزن، میلی آمپر، ظرفیت و کاربردهای مختلف برخوردار می‌باشند.

توجه داشته باشید که در خصوص راهنمای خرید پاور بانک، همه پاور بانک‌ها در بازار ایران موجود هستند و آن‌ها را می‌توان از فروشگاه‌های معتبر جستجو و خریداری نمود.

 شرایط یک پاور بانک مناسب

بهترین پاور بانک، پاور بانکی است که دارای شرایط زیر باشد:

  • سالیان سال از قدرت، نیرو و ظرفیت آن به هیچ عنوان کاسته نشود.
  • از نظر برند معتبر باشد.
  • قیمت مناسبی داشته باشد و مقرون به صرفه باشد.
  • از شارژ سریع پشتیبانی نماید.
  • بحث ولتاژ و آمپر را برای دستگاه‌های متفاوت به کنترل درآورد.
  • دارای بدنه باکیفیتی باشد.
  • همچنین یک پاور بانک خوب با دیتا باید خیلی سریع بایستی شارژ شود.

مناسب ترین پاور بانک 2020 چه پاوربانکی است؟

شاید برای شما هم این مورد پیش آمده که به یک مکان تفریحی رفته‌اید، پس از چند ساعت متوجه می‌شوید که شارژ تلفن همراهتان خیلی کم شده است، به ناچار سعی می‌کنید از استفاده بیشتر تلفن همراه مثل،  گوش دادن موزیک، استفاده از شبکه های مجازی و حتی کارکردن بیش از اندازه از مویایلتان پرهیز کنید تا فقط تاپایان طول روز شارژ کمی داشته باشید، داشتن پاوربانک به شما کمک می‌کند تا با این مشکلات مواجه نشوید.

این نوع پاور بانک‌ها چون استاندارد هستند، برای همه کاربران مورد استفاده قرار می‌گیرند. و دارای مزایای مختلفی به شرح زیر هستند:

  • شارژ زود هنگام پاور بانک
  • حمایت از شارژ، زود به هنگام
  • نظارت ولتاژ و آمپر برای دستگاه‌های متنوع

در سال 2020 پاوربانک‎‌های بسیاری توسط شرکت‎‌های مختلفی تولید و به بازار عرضه شدند. یکی از بهترین پاور بانک های سال 2020 پاوربانک مدل p20000d می‌باشد که با برخورداری از امکانات فراوان قیمت مناسبی نیز دارد. با مطالعه راهنمای خرید پاور بانک، می‌توان از فروشگاه‌های معتبر بهترین پاوربانک‌ها را خریداری نمود. از دیگر بهترین پاور بانک‌های سال 2020 پاوربانک Anker PowerCore 20100، پاور بانک iMuto Ultra High Capacity portable charger، پاور بانک RAVPower 20,000mAh را می‌توان نام برد.بهترین پاور بانک در ایران

مناسب ترین پاور بانک 2021

در انتخاب بهترین پاور بانک 2021 باید به موارد ذیل اشاره نمود.

  • ظرفیت: هر چقدر ظرفیت بالاتر و بیشتر باشد، به تعداد و دفعات بیشتری از پاور بانک برای شارژ دستگاه مورد نظر (تلفن همراه) می‌توان استفاده نمود.
  • اندازه: شما وقتی بیرون می‌روید، طبیعی است که برای شارژ موبایل خود، بایستی پاور بانکی را تهیه و انتخاب کنید که سبک باشد و داخل جیب یا حتی کیف شما قرار گیرد. یعنی اندازه آن کوچک و جمع و جور باشد. توجه نمایید، اندازه پاور بانک به ظرفیت آن ارتباطی ندارد. پاور بانک در اندازه های کوچک و بزرگ وجود دارد.
  •  هر اندازه پاور بانک، پورت زیادتری داشته باشد، می‌تواند دستگاه‌های بیشتری را به شکل یکسان و همزمان با یکدیگر شارژ نماید.
  • ولتاژ: ولتاژ پاور بانک شما نباید بیشتر ار ولتاژ تلفن همراه باشد که برای شارژ به آن وصل شده است. در نظر بگیرید، اگر ولتاژ پاور بانک شما بیشتر از ولتاژ تلفن همراه باشد که از آن استفاده می‌کنید، بر روی باتری گوشی شما تاثیر مستقیم می‌گذارد و باعث انفجار تلفن همراهتان می‌شود.
  • قیمت: برای خرید بهترین پاور بانک 2021 همیشه بحث قیمت را در نظر داشته باشید. قیمت پاور بانک‌ها امروزه از 150 تومان تا 10 ملیون تومان در بازار متغیر است. توجه کنید که پاور بانک ارزان قیمت نخرید، پاور بانک با قیمت گران‌تر بخرید، تا از مزایای بیشتر و کیفیت بهتر آن بهره‌مند شوید. توجه داشته باشید طبق بررسی‌های انجام شده، بهترین پاور بانک سال 2021، پاور بانک anker powercore 20100 می‌باشد.

مناسب ترین پاور بانک 2019

پاور بانک یا شارژ همراه، از ابزار و، وسایلی هستند که قابلیت حمل آسان و شارژ سیار و سریع را دارا هستند، و شما می‌توانید گوشی خود را با توجه به ظرفیت باتری تا چند مرتبه به آسانی شارژ نمایید. از جمله پاور بانک‌های معروف و مشهور، پاور بانک انکر، شیائومی، روموس، انرجایزر می‌باشد. از بهترین پاور بانک سال 2019 می‌توان به پاوربانک ریمکس مدل RPL-32، پاوربانک Moshi lonSlim، پاوربانک PNY slim، پاوربانک Belkin Pocket Power 5000 و پاور بانک آنکرآستروای 7 اشاره کرد.

 

مزایای استفاده از پاور بانک:

  • اگر پاور بانک کامل شارژ شده باشد و بخواهد مجدد شارژ شود، از شارژ مجدد آن جلوگیری می‌کند و عمل بارگذاری بر روی آن انجام نمی‌شود.
  • این پاور بانک با تمام دستگاه‌هایی که از پورت usb حمایت می کنند، هماهنگ است.
  •  این نوع از پاور بانک به رنگ‌های سفید و مشکی در بازار موجود می‌باشد.

قیمت پاور بانک

با توجه به ظرفیت و برند، قیمت پاور بانک‌ها با یکدیگر متفاوت است. اما فاکتورهای مختلفی وجود دارد که تاثیر مستقیم در قیمت پاور بانک‌ها می‌گذارند. از جمله این پارامترها می‌توان به شارژ شدن توسط خورشید و استارتر ماشین اشاره کرد که در بالاتر بودن قیمت پاور بانک تاثیر دارد.

 

درباره شرکت شیائومی

شرکت شیائومی درسال 2010 در کشور چین تاسیس شد. زمینه فعالیت این شرکت در تولید موبایل هوشمند، شارژ همراه و لپ‌تاپ می‌باشد. مد نظر داشته باشید که پاور بانک این شرکت در مدل‌ها و ظرفیت‌های مختلف طراحی شده است، طوری که در مقابل بقیه رقبا توانسته بهترین جایگاه را کسب نماید.

مزیت پاور بانک شیائومی

  • شیائومی برندی قابل اعتماد و مطمئن است.
  • شما هر مکانی باشید باید بتوانید به انرژی قدرت این نوع باتری تکیه کنید.
  • در این نوع برند پاور بانک، تنوع در محصولات چشمگیر و قابل توجه است.
  • وجود پورت های متعدد در پاور بانک شیائومی، باعث شده امکان همزمان استفاده از باتری این پاور بانک، برای 2 دستگاه صورت گیرد.
  •  در این محصولات پشتیبانی از گوشی‌های بروزتر فراهم است. هر چه گوشی‌هایی که وارد بازار می شوند، بروزتر و جدیدتر باشند، حمایت از گوشی‌های جدیدتر بیشتر می‌شود.

 شیائومی

پاور بانک شیائومی، دارای کیفیت بالا و قیمت مناسب است، ضمن این که داشتن قیمت مناسب باعث شده پاور بانک‌های این شرکت جز پرفروش ترین دسته پاور بانک باشند. شرکت شیائومی، با استفاده از علایق و سلیقه افراد مختلف به تولید انواع و اقسام پاور بانک شیائومی در طرح، سایز، اندازه و وزن استاندارد مختلف پرداخته است،  همین امر سبب شده است این شرکت در نزد مشتریان خود محبوب و مشهور شناخته شود. خرید پاور بانک شیائومی یکی از بهترین انتخاب‌هایی است که می توانید با خرید آن از فروشگاه‌های معتبر، ضمن دریافت ضمانت کالا و گارانتی از کیفیت بالا و قیمت مناسب آن بهره‌مند شوید.

بهترین و برترین پاوربانک شیائومی در سال 2020 میلی آمپر مدل 2 cشیائومی است. که دو نسخه 1و 2 از شرکت شیائومی عرضه شده است. این نوع پاور بانک، از شارژ سریع پشتیبانی می‌کند.

بهترین پاور بانک

 

 برای آیفون

پاور بانکی است که مجهز به پورت usb باشد و کابل به آن وصل شود، قابلیت شارژ همه دستگاه موبایل ساخت هر شرکتی را دارا می‌باشد.

 خورشیدی

پاور بانک خورشیدی مناسب افرادی است که همیشه در زندگی در حال سفر و گشت و گذار هستند و دسترسی به سیستم برق ندارند.

 لب تاپ

پاور بانک لب تاپ، بر پایه و اساس جریان و، ولتاژ متناسب و هماهنگ با، باتری حجیم و فشرده لپ تاپ طراحی و ساخته شده است.

 پاور بانک انرجایزر

بهترین پاور بانک انرجایزر مدل ue10005 می‌باشد که به عنوان بهترین و پرفروش ترین پاور بانک انرجایزر شناخته شده است. این پاور بانک، باتری به ظرفیت 10 هزار میلی آمپر ساعت دارد. شدت جریان این باتری، باعث شده که تلفن همراه به آسان‌ترین و زودترین حالت ممکن شارژ شود.

پاور بانک انرجایزر مدل ue10005 ارزان‌ترین نوع پاور بانک انرجایزر است. زمانی که پاور بانک در حال شارژ شدن است، همزمان می‌تواند موبایل و یا تبلت شما را همزمان شارژ نماید.

خرید پاور بانک انرجایزر

انرجایزر یک شرکت قدیمی آمریکایی است.  این کمپانی در ابتدا به تولید و ساخت باتری قلمی و نیم قلمی پرداخت، که از این طریق خود را در بازار ایران شناساند. این شرکت در زمینه ذخیره سازی انرژی در باتری فعالیت می‌کند. ضمن این که پس از مدتی موفق شد انواع باتری و شارژ قدرتمند را به بازار معرفی نماید. محصولات پاور بانک یا شارژ همراه این شرکت به‌قدری قدرتمند است که شما در هر جایی هم که باشید، می‌توانید موبایل خود را به خوبی شارژ کنید و نگران به اتمام رسیدن شارژ باتری خود نباشید.

پاور بانک ظریف و جذاب

پاور بانک آنکر مدل a12710 با داشتن گنجایش بالا، توانمندی در شارژ سریع، طراحی ظریف و جذاب، جز پاور بانک‌های ظریف و جذاب محسوب می‌گردد.

پاور بانک بی سیم

قیمت پاور بانک‌ها از نوع بی سیم بیشتر از نوع معمولی می‌باشد. پاور بانک بی سیم قابلیت این را دارد که موبایل هوشمند را با استفاده از فناوری بی سیم شارژ کنند. شارژ بیسیم دارای مزایا و ویژگی‌های زیادی است، از این جهت می‌توان توانمندی شارژ دستگاه‌ها از این روش را در پاور بانک‌های برق گنجاند.

با استفاده از پاور بانک بی سیم، دستگاه‌های الکترونیکی را خیلی راحت و آسان می‌توان شارژ نمود.

ظرفیت پاور بانک

توجه داشته باشید ظرفیتی که بر روی پاور بانک نوشته شده است، ممکن است ظرفیت واقعی محصول نباشد. شما به عنوان استفاده کننده از پاور بانک، گوشی رو شارژ کردید، اما خواهید دید ظرفیت شارژ گوشی شما کمتر از میزانی شده که بر روی پاور بانک درج شده است.  توجه کنید هر اندازه گنجایش و ظرفیت پاور بانک شما بیشتر باشد، گوشی همراه شما را به تعداد دفعات بیشتری می‌تواند شارژ شود.

پس به این نتیجه می‌رسیم که انتخاب پاور بانک باید متناسب با اندازه نیاز شما باشد. ظرفیت پاور بانک به شکل عددی بر حسب میلی آمپر ساعت، در قسمت بدنه و جعبه آن‌ها نوشته می گردد و متقاضیان بر این اساس پاور بانک مورد نظر خود را انتخاب می نمایند. اما آن چیزی که نوشته شده است در واقع ظرفیت واقعی نیست، بلکه ظرفیت اسمی پاوربانک است.

ظرفیت واقعی پاور بانک را چطوری محاسبه نماییم؟

ظرفیت واقعی پاور بانک را چگونه محاسبه نماییم؟ این سوالی است که ممکن اتس برای شما هم پیش بیاید. خوب است بدانید که آسان‌ترین متد برای حساب نمودن حدودی ظرفیت واقعی پاور بانک‌ها این است که 25 تا 30 درصد از ظرفیت اسمی درج شده بر روی آن کم نمایید.

بهترین روش محاسبه ظرفیت پاوربانک

بهترین روش محاسبه ظرفیت پاوربانک استفاده از واحد وات بر ساعت می‌باشد. این یک روش مناسب برای اندازه گیری ظرفیت نیروی ذخیره باتری است. زیرا این متد متکی بر ولتاژ است و تمام نیروی باتری را در بر می‌گیرد.

نتیجه گیری

بهترین پاور بانک ایران

ما از پاوربانک یا شارژ همراه به این دلیل استفاده می‌کنیم که یک ابزار بسیار مهم در زندگی هوشمندانه امروزی است. با راهنمای خرید پاور بانک از فروشگاه‌های معتبر، شما می‌توانید در کمترین زمان ممکن وسیله مناسب شارژ گوشی را خریداری نمایید. بیشترین مواقعی که نیاز به خرید پاور بانک احساس می‌شود، زمانی است که فرضا شما برای مدت طولانی به محل کار یا سفر می‌روید، در نتیجه برای افزایش شارژ موبایل حتما نیاز به پاور بانک یا شارژ همراه خواهید یافت. پس لازم است تا نسبت به خرید پاوربانک اقدام کنید. با تهیه و خریداری یک پاوربانک مناسب می‌توانید با خیال راحت در هر جا که باشید به بازی، کار با برنامه‌های موبایل، تماس و فعالیت در شبکه‌های اجتماعی بپردازید.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟چت از طریق واتساپ